خان اول از هفت خان رستم!

خرید بک لینک
گاهی برای تجربه حسای جدید آدم احمق میشهحاضر میشی تا ته خط بری برای این که به خودت ثابت کنی حس های جدید وجود دارن، که ثابت کنی به خودت هنوز زندگی تکراری نشدهعقل آدم از یه جایی به بعد رد میده، تابع احساس میشه فقط و احساس عنانتو میگیره میبرتت جلو تا برسی به ته خطته خط که رسیدی باید گریه کنی به خاطر تقابل عقل و احساستبه خاطر چیزایی که عقلت میگفته نه و انجام دادی و به خاطر چیزایی که از روی احساس انجام ندادی حسرت میخوری----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------+ناشناس، آدرس میذاشتی جوابتو میدادم! خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 14 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 10:28

دارم به این نتیجه میرسم هرکسی توی این دنیا یه گمشده داره، بدون استثناکسی که یه جایی یه گوشه ای از زندگیش یه چیزیو جا گذاشته، درحالی که توی قلبش یه چیزایی از اون آدم زنده مونده----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------راستی، تعریف شما از عشق چیه؟من عشقو دوستی عمیق تعریف کردم همیشه، چیزی که حالتو خوب کنه، اگه حالتو بد کنه اسمشو عشق نمیذارمف میگفت که ازدواج به عشق پایان میده، عشقو تعریف میکرد چیزی که از زندگی بندازت، کل وجودتو درگیر کنه، ذهن، فکر، مغز، روح...شما عشقو چی تعریف میکنین؟+دوست دارم محتویات مغزمو بالا بیارم، دوست دارم خالی شه، دوست دارم به هیچی فک نکنم خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 10:28

تو چشمام زل زد گفت مواظب خودت باش، شاید بعد هفت هشت ماه یکی اینجوری بهم این جمله رو گفت

من آدم شروع دوباره نیستم، آدم فراموش کردن، گذشتن و ساختن از نو با کسی که ...


خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 22 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 10:28

شاید باید قبول کنم یه حسای جدیدی دارن شکل میگیرن...

نمیخوام بجنگم با چیزی، به نظر میرسه همه چیز سر جاشه و این آدم خیلی آدم خوبیه و حتا ویژگی هایی که من خیلی برام مهمه رو داره

میسپرمش دست خدا، هرچی اون بخواد!

خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 10:28

آدم های اینجا خیلی مهربونن، شاید صد برابر دنیای واقعی

از کامنت خصوصی های همتون ممنونم، خیلی مهربونین :)

کاشکی آدمای دنیای واقعیم انقدر care میکردن در مورد هم!

+وقتی یه رابطه هایی دارن شروع میشن، یه مقطع زمانی هست که آدم هی از خودش میپرسه یعنی حسش چجوریه؟ دوست معمولی؟ دوست غیر معمولی؟ بعد این دوره همراهه با گشتن دنبال بی نهایت سرنخ که بتونی رفتارای طرفو تفسیر کنی! الان توی اون دوره لعنتی ام! :|

ببخشید سرم خیلی شلوغه میخونمتون اما وقت ندارم کامنت بذارم!

خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 10:28

مهم ترین چیزی که یاد گرفتم اینه:

یک پایان تلخ بهتر از یک تلخی بی پایانه

روزی هزار بار با خودم تکرارش میکنم

خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 10:28


خان اول از هفت خان رستم!...

ما را در سایت خان اول از هفت خان رستم! دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: سه شنبه 26 بهمن 1395 ساعت: 10:28

صفحه بندی